Samodzielne prowadzenie dokumentacji księgowej w swoim przedsiębiorstwie może się okazać zadaniem, które trudno pogodzić jest z codziennymi obowiązkami. Staje się to coraz trudniejsze w momencie, gdy nasza firma zaczyna się rozrastać, zatrudniamy coraz większą grupę pracowników, którzy generują konieczność sporządzania nowych dokumentów wysyłanych do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Nie warto więc oszczędzać na takich rzeczach, ponieważ będzie to oszczędność pozorna. W takim momencie dobrze jest zainwestować pieniądze w dobre biuro rachunkowe Piekary Śląskie i mieć pewność, że swoje sprawy finansowe powierzamy w dobre ręce. W biurach księgowych pracownicy dają gwarancję tego, że dokumenty będą wypełniane i rozliczane na czas. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, mogą oni reprezentować klienta przed Urzędem Skarbowym lub Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Konieczne jest jednak posiadanie do tego specjalnego upoważnienia od swojego klienta. Bez niego będzie to bezprawna reprezentacja.